"Miksi kukaan ei kysy mitään?" Käytännön vinkkejä vuorovaikutteisen etäkokouksen järjestämiseen

15.02.2021

“Miksi kukaan ei kysy mitään?” Käytännön vinkkejä vuorovaikutteisen etäkokouksen järjestämiseen

Korona-aikana etäkokoukset ovat saaneet ennennäkemättömän kasvupyrähdyksen, mutta ovatko viestinnän ammattilaiset olleet valmiita siihen? Millaista on etäkokousten vuorovaikutus? Miten saada työntekijät, toimittajat tai sijoittajat osallistumaan etänä aktiivisemmin ja milloin tähän kannattaa ylipäänsä pyrkiä? Mikä rooli onnistuneessa etätapahtumassa on formaatilla, alustalla, työvälineillä? Entäpä järjestejällä ja osallistujilla?

Näihin kysymyksiin saamme vastauksia helmikuun puolivälin tapahtumassamme. Pohdimme yhdessä vuorovaikutukseen pyrkimisen mielekkyyttä erilaisissa tapahtumissa, esittelemme kokousalustojen (etenkin MS Teams) parhaat ominaisuudet ja kuulemme esimerkkejä onnistuneesta vuorovaikutuksen rakentamisesta tosielämässä. 

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Procomin kanssa.

Aika: maanantai 15.2.2021 klo 15.00-n.16.30
Tilaisuus järjestetään virtuaalisesti Teams-kokouksena.

Ohjelma:

klo 15.00 Vuorovaikutus työvälineenä erilaisissa tapahtumissa: Miten kokouksen tavoite, formaatti, alusta ja erilaiset tekniset työvälineet vaikuttavat kokouksen vuorovaikutteisuuteen?
Pauliina Perttuli, vuorovaikutusvalmentaja, Kaiku Helsinki

klo 15.30 Kuinka hyödyntää yleisimpien kokousalustojen ominaisuuksia vuorovaikutuksen luomisessa
Elise Passiniemi, konsultti ja kouluttaja, Sulava

Asiantuntijapuheenvuorojen jälkeen kuulemme vielä kaksi inspiroivaa case-esimerkkiä ja pääsemme jakamaan kokemuksia yhdessä pienryhmissä.

Tilaisuutta juontaa ja moderoi Tapio Pesola.

Jos et ole jo ilmoittautunut, vielä ehdit mukaan. Ilmoittautumiset alla olevan linkin kautta 10.2. mennessä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille Procomin toimesta lähempänä tapahtuman ajankohtaa. 

Tervetuloa!